Webinar
Så stöttar Amili dina kunder genom smidiga betallösningar och personlig kontakt
21 maj 11.00 | 30 minuter | Kostnadsfritt


Amilis supportverksamhet är en central del av vår verksamhet som tillsammans med vår tekniska lösning säkerställer en kundupplevelse i framkant.
Amilis hjälpcenter är väl integrerat med Min Betalning - dina kunders betalplattform. Genom att kombinera smart teknik med mänsklig kontakt ökar både tillgängligheten och betalningsviljan.
Under webinaret får du träffa Amilis Operations Manager, Martin, som kommer att berätta mer om den stöttning hans team av specialister erbjuder fakturamottagare på daglig basis.
Hannes, produktägare på Amili, visar dig även mer av alla funktioner i Min Betalning, där dina kunder administrerar sina skulder och betalningar på egen hand.
Anmäl dig och lär känna Amilis supportorganisation och de olika interaktionspunkter dina kunder har med oss längst betalflödet!
Hannes och Martin
Hannes arbetar som produktägare på Amili och ger dig inblick i bakgrunden till funktionalitet som du erbjuds i vår plattform Amili. Martin arbetar som Operations Manager på Amili och ansvarar för Amilis team av specialister som dagligen stöttar dina kunder och svarar på frågor och funderingar.
Visma Amili
Vi hjälper företag och myndigheter att stärka sin likviditet genom automatiserade processer: från utgående faktura till inkommande betalning. Amili är en vidareutveckling av Vismas välbeprövade faktura-, påminnelse- och inkassoservice: smidigare och mer heltäckande än någonsin.
Om webinaret
Webinaret arrangeras av Visma Amili AB via verktyget Univid. Alla webinar spelas in och en länk till inspelningen skickas till dig som anmält dig till webinaret.