Choose language

Webinar

Åtgärder i Amili: Så kundanpassar du din kravhantering

26 mars 11.00 | 30 minuter | Kostnadsfritt

Automatisering är en avgörande del i att effektivisera ekonomiska processer. För att bibehålla goda kundrelationer krävs det samtidigt möjlighet till flexibilitet och att kunna anpassa kravflödet efter situationer som dyker upp. I Amili kan du på egen hand genomföra en rad olika åtgärder i ett ärende för att möta din kunds behov och skapa rätt förutsättningar för dem att göra sig skuldfria. Jimmy och Hannes lär dig mer om hur du:

  • Avslutar ärenden.
  • Lägger anstånd.
  • Sätter upp en amorteringsplan åt din kund.
  • Skickar ett ärende vidare till Kronofogden.
  • Kommunicerar med Amilis specialister. 

Delta och upptäck hur Amili kan optimera ditt arbetssätt och öka din effektivitet.

Jimmy och Hannes

Jimmy arbetar som Customer Success Manager på Amili och stöttar dig i ditt användande av Amili som en del av vår supportorganisation. Han har bjudit in vår produktägare Hannes för att få bättre insikt i roadmapen som varit och vilken nytta du kan dra av all ny funktionalitet.

Visma Amili

Vi hjälper företag och myndigheter att stärka sin likviditet genom automatiserade processer: från utgående faktura till inkommande betalning. Amili är en vidareutveckling av Vismas välbeprövade faktura-, påminnelse- och inkassoservice: smidigare och mer heltäckande än någonsin.

Om webinaret

Webinaret arrangeras av Visma Amili AB via verktyget Univid. Alla webinar spelas in och en länk till inspelningen skickas till dig som anmält dig till webinaret.