Att utveckla ett gränssnitt med användaren i fokus
I en serie artiklar berättar vi om hur vi med hjälp av NPS-modellen mäter kundnöjdhet. Vi har tidigare fördjupat oss i hur rNPS hjälper oss sätta ett...
Tekniken är i ständig utveckling. Hur kan vi bäst förstå ett föränderligt socialt och digitalt landskap?
Genom att dela med oss av vår egen forskning, vårt tankesätt och våra bästa metoder får ni ta del av våra perspektiv på ämnen och trender inom affärer, samhälle och teknologi.
I en serie artiklar berättar vi om hur vi med hjälp av NPS-modellen mäter kundnöjdhet. Vi har tidigare fördjupat oss i hur rNPS hjälper oss sätta ett...
Den 1 september 2022 trädde en lagändring i kraft som förändrar gången för förvaltningsmyndigheters beslut om avgifter och beslut om återkrav på...
I augusti och september låg elpriserna högt och det fanns en stark oro för vad detta skulle innebära när värmen skulle slås på. Men under oktober...
Nöjda kunder är vår viktigaste investering. Just därför ligger vår månatliga NPS-undersökning oss varmt om hjärtat. Undersökningen hjälper oss förstå...
Osäkra inflationsprognoser, oro inför vinterns elpriser och fler skulder hos Kronofogden. Vi möts dagligen av dystra nyheter om svensk ekonomi och en...
181 498. Så många av Sveriges hyresgäster har idag skulder hos Kronofogden. Andelen skuldsatta hos Kronofogden är dubbelt så hög jämfört med landets...