Registrera dina ärenden direkt i Amili
För dig som vill komma igång med Amili snabbt och vara oberoende av ditt ekonomisystem och processer. Registrera dig för tjänsten Amili eKrav, följ stegen och få iväg din första påminnelse direkt!
Registrera dina ärenden direkt i Amili
För dig som vill komma igång med Amili snabbt och vara oberoende av ditt ekonomisystem och processer. Registrera dig för tjänsten Amili eKrav, följ stegen och få iväg din första påminnelse direkt!
Så här går det till
När du saknar betalning för en faktura så skickar du själva fakturan till oss. Amili eKravs första åtgärd är att sända en påminnelse till din kund.

I första hand till digital brevlåda!
Samtliga betalningspåminnelser och inkassokrav i Amili eKrav skickas i första hand till din kunds digitala brevlåda, Kivra. Fördelarna är många. Vi vet att brevet kommer fram både snabbt och till rätt person. Inga brev riskeras försvinna på vägen. En påminnelse till en digital brevlåda är också lätt för din kund att betala, oavsett om personen befinner sig hemma eller på annan ort.

Påminn flera med filimport
Genom filimporten kan du enkelt skicka flera påminnelser med bara några få klick. Organisera din information i en fil för enkel registrering.

För att registrera ditt företag behöver du:
- Vara firmatecknare, ha ett Bankgirokonto och vara registrerad för F-skatt
- Fylla i ditt organisationsnummer
- Kontaktuppgifter, organisationsnummer eller personnummer till din kund
- E-legitimation (mobilt BankID) för att legitimera dig
Skicka påminnelse och inkasso för 0 kronor. Dessutom, ingen årsavgift. Se komplett prislista.